نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد و مواردی از آن

کمپرسور باد ایران کمپرسور

رعایت مجموعه ای از نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد می تواند، به شما کمک کند تا از کمپرسور خود بیشترین بهره را ببرید و این امر موجب سود اقتصادی بیشتر شما می شود. زیرا در نهایت کمپرسور باد عمر طولانی تری خواهد داشت. و زمان بیشتری در اختیار شما خواهد بود. بنابراین آگاهی از نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد می تواند، راهکاری دقیق و درست برای انتخاب یک کمپرسور باد مناسب باشد. از جمله نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد مشخص کردن نحوه ی کار و نوع کاربرد و بکارگیری کمپرسور می باشد. زیرا همانطور که مطلع هستید، کمپرسور باد در مصارف متعدد بزرگ و کوچک همچون: کشتیرانی، صنایع پزشکی، کارخانه های تولیدی، کارگاههای صنعتی و تولیدی، کارخانه های خودرو سازی و... به کار گرفته می شود. بنابراین مشخص کردن این مهم که کمپرسور باد به چه هدف و منظوری خریداری می شود و در چه شرایطی به کار گرفته می شود می تواند، یکی از موارد مهم قبل از خرید کمپرسور باد محسوب شود.

قبل از خرید کمپرسور هوا به چه نکاتی توجه کنیم؟

اطلاع داشتن از مجموعه نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد نه تنها می تواند، راهنمای شما در انتخاب یک کمپرسور مناسب باشد بلکه مجموعه ای از مولفه را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد تا با کمک آن بهترین و به صرفه ترین انتخاب را داشته باشند. یکی از نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. مقدار فضایی است که شما برای استفاده از کمپرسور در اختیار دارید. زیرا کمپرسور باد در حجم و اندازه های متفاوتی تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین نحوه ی جابجایی و ثابت بودن کمپرسور نیز اهمیت خاص خود را دارد زیرا بعضی از کمپرسور ها به راحتی جابجا می شوند و بعضی دیگر ثابت بوده و جابجایی آنها نیازمند صرف انرژی و زمان بیشتری است. همچنین توجه به مخزن کمپرسور باد یکی از پر اهمیت ترین موارد قبل از خرید کمپرسور باد محسوب می شود. زیرا پر شدن مخزن کمپرسور باد مستلزم صرف زمان است. اگر مدت زمان طولانی قصد استفاده از کمپرسور باد را دارید. لازم است، کمپرسور های دارای مخزن بزرگ را انتخاب و خریداری کنید. تا جوابگوی نیاز شما باشد. شاید جالب باشد بدانید، که حجم مخزن کمپرسور هوا بر مبنای لیتر محاسبه می شود. همچنین توجه به سوخت مصرفی کمپرسور هوا نیز یکی دیگر از نکات کلیدی می باشد که هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرند. کمپرسور ها بیشتر با برق کار می کنند، اما در صورتی که به برق دسترسی نداشته باشید می توانید، از کمپرسور هایی استفاده کنید که با کمک موتورهای بنزینی کار می کنند.

 

عوامل مهم در حین خرید کمپرسور باد

موارد و نکات بسیاری وجود دارد، که به هنگام خرید و انتخاب یک کمپرسور باد مناسب باید مورد توجه قرار گیرد. تا کمپرسور بالاترین کارایی و طول عمر را داشته و پاسخگوی نیاز کاربر باشد. بنابراین نمونه هایی را از نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد که باید مورد توجه قرار گیرد، ذکر می کنیم.

  • قدرت مکانیکی موتور کمپرسور هوا بر مبنای اسب بخار HP
  • حجم جریان هوای تولیدی توسط موتور کمپرسور هوا بر مبنای CFM
  • فشار هوای تولیدی کمپرسور هوا بر حسب PSI
  • ظرفیت مخزن
  • کمپرسور تک مرحله ای یا دو مرحله ای
  • کمپرسور روغن کاری شونده یا خشک
  • و...