تولیدکمپرسور باد

شرکت ایران پمپ تولید کننده انواع کمپرسور باد بدون صداو بدون روغن در ایران می باشد.

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

خرید کمپرسور اسکرو

خرید کمپرسور اسکرو  نکات طلایی در زمینه خرید این دستگاه

مقدمه

کمپرسور اسکرو با فشرده کردن هوا و ایجاد فضای خلأ به صنایع مختلف کمک می‌کند. خرید کمپرسور اسکروی صنعتی به کسانی که پروژه‌های بزرگی دارند، پیشنهاد می‌شود. این امر باعث افزایش دما و فشاری می‌شود که دستگاه به آن نیاز دارد. کمپرسورها در اکثر تجهیزات صنعتی نقش مهمی را دارند. در ادامه این مقاله از ایران پمپ/iranpump.com به نکاتی درباره خرید کمپرسور اسکرو اشاره می‌کنیم.

نکاتی در خصوص خرید کمپرسور اسکرو

برخی از نکاتی که شما لازم است بدانید تا اقدام به خرید کمپرسورهای اسکرو کنید را در ادامه با شما در میان می‌گذاریم. یکی از مهمترین نکته‌ها برای خرید کمپرسور اسکرو این است که این دستگاه را با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه کنید، زیرا برای شما مزایای زیادی به همراه دارد.

نکته دیگر در این باره این است که مراقب دستگاه‌های درجه دو بازار باشید، چون این دستگاه‌ها بعد از مدتی استفاده نیاز به سرویس شدن دارند و زود به زود خراب می‌شوند در نتیجه هزینه‌های جانبی شما افزایش می‌یابد. برای پیشگیری از این اشتباه می‌توانید خرید کمپرسور اسکرو خود را از فروشگاه معتبر انجام دهید.

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید کمپرسور اسکرو خریداری کنید، نیاز به اطلاعات قبلی یا مشورت با یک متخصص دارید.

قیمت کمپرسور اسکرو به ظرفیت و قدرت دستگاه بستگی دارد و طبعا هر چه قدرت و ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن کمپرسور نیز بیشتر خواهد بود. دلیل تفاوت قیمت در کمپرسورها کاربرد‌های متفاوت آن‌ها است و به نوع آن‌ها که کمپرسور روغنی باشند یا کمپرسور خشک بستگی دارد.

انواع کمپرسورهای اسکرو

کمپرسورهای اسکرو انواع مختلفی دارند که در این بخش از مطلب دو نوع آن یعنی کمپرسور اسکرو روغنی و کمپرسور اسکرو خشک را توضیح می‌دهیم.

خرید کمپرسور اسکرو روغنی

کمپرسور اسکرو روغنی صدای بسیار کمی دارد و شاید مهمترین و بهترین ویژگی که آن را خاص می‌کند این باشد که این کمپرسور می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته و بدون هیچ وقفه ای فعالیت کند. این کمپرسور با تزریق روغن به قطعات اصلی و یدکی خود باعث کاهش اصطلاک می‌شود و در نتیجه نیاز کمتری به سرویس و تعمیر شدن دارند. این دستگاه با جدا کردن فیلتر از روغن در هنگام خروج، از هوا جدا و فیلترشده و پس از خنک شدن به دستگاه برگردانده می‌شود. این ویژگی‌ها باعث شده تا قیمت این نوع کمپرسور از کمپرسور های صنعتی معمولی بیشتر باشد، اما باید این عیب را نیز در نظر گرفت که این نوع کمپرسور روغن زیادی را مصرف می‌کند

خرید کمپرسور اسکرو خشک

این نوع کمپرسور همان‌طور که از اسمش پیداست کاملا خشک بوده (oil free) و از هیچ روغنی در آن استفاده نمی‌شود. کمپرسور اسکرو اویل فری به دلیل اینکه از روغن استفاده نمیکند در صنایع غذایی و دارویی کاربرد پررنگی دارد. به صورت کلی کمپرسور اسکرو بدون روغن به نسبت نوع روغنی از حساسیت بالاتری برخوردار است و نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارد. 

برندهای معروف کمپرسور

  • ترمومکانیکال(TMC) ساخت کشور ایتالیا
  • وی ام سی (VMC) ساخت کشور ایتالیا
  • ارزن (AERZEN) ساخت کشور آلمان
  • روتور کمپ (ROTORCOMP) ساخت کشور آلمان

سخن پایانی

 در این مقاله با شما همراه بودیم و به شما نکاتی درباره خرید کمپرسور اسکرو گفتیم. همچنین به این نکته اشاره کردیم که این دستگاه را با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه کنید تا از مزایای آن بهره ببرید. کمپرسورهای اسکرو از قطعات حساسی تشکیل شده‌اند، پس در صورت خرابی آن را به دست یک متخصص برای تعمیر بسپارید. به طور کل قیمت کمپرسورهای اسکرو اویل فری از کمپرسورهای روغنی بیشتر است زیرا کمپرسورهای بدون روغن صدا و لرزش کمتری نسبت به مذل های دیگر دارند. برندهای ایتالیایی کمپرسورها گران‌تر از بقیه برندها هستند. اگر قصد خرید اسکرو کمپرسور را دارید شرکت ایران پمپ به عنوان وارد کننده انواع کمپرسور می‌تواند شما را در امر خرید دستگاه اسکرو راهنمایی کند. این شرکت بهترین برند‌ها موجود در بازار را در اختیار دارد و محصولاتش را با بهتربن قیمت و کیفیت ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید دستگاه اسکرو کمپرسور را دارید ما به شما فروشگاه ایران پمپ را پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hosein musavi

نحوه انتخاب میکروفیلتر پمپ باد

چقدر در انتخاب میکروفیلتر پمپ باد وسواس به خرج می دهید؟

زمانی که کار انتخاب میکروفیلتر پمپ باد را انجام می دهید باعث عدم ورود بخارآب، ذرات خورنده، باکتری های مختلف و... به داخل کمپرسورها خواهید شد. درواقع زمانی که از میکروفیلتر مناسب استفاده می کنید از خراب شدن دستگاه خود جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر مفید کمپرسور خواهید شد.

مزایای استفاده و انتخاب میکروفیلتر پمپ باد

  • زمانی که می خواهید واحد مراقبت کمپرسور را انتخاب کنید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که میکروفیلترهای تولید شده با سیستم های مختلفی سازگار می باشند.
  • از دیگر مزایایی که می توان برای میکروفیلتر مطرح کرد این است که می توانید آن ها را برای کمپرسورهای مختلفی مورد استفاده قرار دهید. فرقی نمی کند که کمپرسورها داخلی باشند و یا خارجی.
  • زمانی که انتخاب میکروفیلتر پمپ باد را برای کمپرسور انجام می دهید به راحتی می توانید آن را نصب و یا تعویض نمایید.
  • تفاوتی ندارد که شما از چه روغنی برای کمپرسور خود استفاده می کنید. چراکه میکروفیلتر می تواند با روغن کمپرسورهای مختلفی سازگاری داشته باشد.
  • از دیگر ویژگی هایی که می توان در مورد انتخاب فیلتراسیون پمپ باد به آن اشاره کرد این است که میکروفیلتر می تواند ذراتی تا ۳ ppm را جذب نماید.
  • زمانی که از میکروفیلتری  با کیفیتی بالا استفاده می کنید درواقع باعث پایین آمدن استهلاک دستگاه و افزایش طول عمر آن خواهید شد.
  • با انتخاب میکروفیلتر کمپرسور باد هوزینگ ها نیز می توانند فشارهای بسیار بالا را تحمل نمایند.

میکروفیلتر کمپرسور باد

شکل 1انتخاب میکروفیلتر پمپ باد

 

نکات مهم هنگام خرید و انتخاب میکروفیلتر کمپرسور هوا

زمانی که می خواهید خرید میکروفیلتر را انجام دهید دقت داشته باشید که پوسته ی آن از جنس آلومینیوم باشد. پوسته ی آلومینیومی مانع از زنگ زدگی و پوسیدگی خواهد شد و به افزایش طول عمر المنت فیلترها نیز کمک خواهد کرد.

نکته ی دیگری که باید مدنظر داشته باشید این است که وزن کم میکروفیلتر نمی تواند یکی از عیب های آن باشد بلکه این مزیت باعث عدم فشار به لوله ها خواهد شد.

هنگام انتخاب میکروفیلتر پمپ باد دقت داشته باشید که میکروفیلتر دارای بخشی که اختلاف فشار ورودی و خروجی را نشان می دهد باشد.

وجود شیر برقی اتوماتیک از دیگر ویژگی هایی است که باید خشک کن هوای کمپرسور دارا باشد تا با استفاده از آن بتوان خالی کردن کندانس و روغن را انجام داد.

با استفاده از میکروفیلتر هزینه های ناشی از تعمیر کمپرسور پایین تر خواهد آمد و خراب شدن دستگاه نیز کمتر اتفاق می افتد.

انتخاب میکروفیلتر کمپرسورباد به شما این امکان را می دهد که بتوانید مایعات مختلفی مانند آب و روغن، ذرات معلق و... را به راحتی حذف نمایید و از وارد آمدن آسیب به دستگاه خود جلوگیری نمایید.

استفاده از میکروفیلتر این امکان را به شما می دهد که فیلترها را برای مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار دهید. هم چنین با استفاده از آن کیفیت هوای فشرده داخل دستگاه نیز بالاتر خواهد رفت.

هنگام خرید فیلتراسیون کمپرسور باد دقت داشته باشید چراکه با خرید میکروفیلتر با کیفیت، از اتلاف هوا جلوگیری خواهید کرد و می توانید خدمات بهتری را به مشتریان خود ارایه دهید.

میکروفیلتر پمپ باد

شکل 2انتخاب میکروفیلتر پمپ باد

 

نحوه خرید و انتخاب میکروفیلتر پمپ باد

زمانی که تصمیم به خرید و انتخاب میکروفیلتر پمپ باد می گیرید می توانید آن را از مراکز و فروشگاه هایی که ابزارآلات مختلف را می فروشند با توجه به نیازی که به میکروفیلتر دارید خریداری نمایید. هنگام خرید دقت داشته باشید که اگر میکروفیلتر را برای کارهای مربوط به رنگ می خواهید می توانید از نوع تک کاره آن استفاده کنید که باعث می شود فشارهوا تنظیم شود و از ورود رطوبت و گرد و خاک به دستگاه جلوگیری شود.

انواع میکروفیلتر پمپ باد

یکی از انواع میکروفیلتری که می توانید مورد استفاده قرار دهید میکروفیلترهای دوقلو می باشند. ساختار این نوع از میکروفیلترها به گونه ای است که از دو قسمت ساخته شده است که هریک از آن ها وظیفه ی خاصی را برعهده دارند. یکی از این بخش ها برای فیلتر کردن هوا کاربرد دارد و دیگری بخشی است که روغن را از هوا حذف می کند. تزریق روغن بین قطعات داخلی کمپرسور مانع از مستهلک شدن قطعات خواهد شد. اما توجه داشته باشید که انتخاب این نوع از فیلترها برای کارهای مربوط به رنگ کاری مناسب نمی باشند. چراکه باعث آسیب رساندن به رنگ خواهند شد. چنانچه خواهان استفاده از این نوع از میکروفیلترها می باشید می توانید در بخشی که مربوط به روغن می باشد  از روغن استفاده نکنید.

هنگام انتخاب میکروفیلتر می توانید از میکروفیلتری استفاده کنید که برای استفاده در پیستوله مناسب می باشد. این مدل در بخش ورودی هوای پیستوله قرار داده می شود و با استفاده از آن می توانید کار فیلتر کردن هوا را انجام دهید. دقت داشته باشید که استفاده از میکروفیلترهایی که تک کاره بوده و دارای اندازه بزرگ تری هستند برای این کار مناسب تر می باشند. چراکه آن ها می توانند گرفتن رطوبت و فیلترینگ را با کیفیت بالاتری انجام دهند.

میکروفیلتر ایران کمپرسور

شکل 3انواع واحد مراقبت کمپرسور باد

انتخاب میکروفیلتر پمپ باد و سایر مدل ها

یکی از بهترین مدل هایی که وجود دارد میکروفیلتر اولیه کمپرسور (Pre Filter)  می باشد که می تواند جذب ذرات در اندازه 0.1 میکرون را انجام دهد.

میکروفیلتر ثانویه کمپرسور (Second Filter) نیز از دیگر مدل هایی است که هنگام انتخاب فیلتر پمپ آب ممکن است با اسم آن روبرو شوید. این مدل توانایی جذب ذراتی را دارا می باشد که 0.01 میکرونی هستند.

میکروفیلترهایی وجود دارند که می توانند ذراتی را جذب کنند که 5 میکرونی هستند.

بسیاری از شرکت هایی که در صنایع غذایی و بسته بندی مشغول به کار هستند هنگام انتخاب میکروفیلتر(خشک کن هوا) نوعی از آن را انتخاب می کنند که بتوان با استفاده از آن هیدروکربن یا همان کربن فعال را فیلتر کند. زمانی که از میکروفیلتر در این صنایع استفاده می شود با انجام بررسی های منظم، آن ها را از لحاظ سالم بودن و تعویض المنت ها و سایر بخش های میکروفیلتر ارزیابی می کنند. هر چند بسیاری از میکروفیلترهایی که مورد استفاده قرار می گیرند دارای بخشی می باشند که زمان عوض کردن المنت را نشان می دهد.

تمامی مدل هایی که مورد بررسی قرار گرفتند توانایی فیلتر کردن حجم زیادی از هوا را دارا می باشند. درنتیجه می توانند آلاینده های مختلفی که در هوا وجود دارند را فیلتر کنند.

ساختار میکروفیلتر کمپرسور باد

یکی از بخش هایی که هنگام خرید میکروفیلتر باید به آن دقت شود وجود گیج نشان دهنده می باشد. این بخش مدت زمانی را نشان می دهد که المنت موجود در داخل میکروفیلتر نیاز به تعویض دارد.

میکروفیلتر کمپرسور ایران پمپ

شکل 4انتخاب میکروفیلتر پمپ باد

 

بخش دیگری که می توان به آن اشاره کرد رزوه های موجود در قسمت ورودی و خروجی هوای فشرده می باشند که دارای سایز ½ اینچ تا 3 اینچ بوده و بسته به هوایی که از آن عبور می کند متغییر می باشد.

انتخاب میکروفیلتر پمپ باد بر اساس کاربرد آن در محیط

همانطور که قبلا هم اشاره شد میکروفیلترها برای فیلتر کردن آلاینده های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. آلاینده های اتمسفریک ؛ یکی از انواع این آلاینده ها می باشند که به دلیل اندازه ی بسیار کوچکی که دارند به راحتی از کمپرسور عبور می کنند و داخل کمپرسور همراه هوا فشرده می شوند.

میکرو ارگانیسم های محیطی نیز از دیگر مواردی هستند که به دلیل ریز بودن می توانند از کمپرسور عبور کنند و به دلیل رطوبت و گرمایی که در این بخش وجود دارد به راحتی می توانند تکثیر شوند.

امیدواریم که این مطالب مفید واقع شده باشند.در صورتیکه نیاز به اطلاعت بیشتری دارید،میتوانید به سایت مرجع انواع کمپرسور باد به ادرس iranpump.com  مراجعه نمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hosein musavi

کمپرسور دندانپزشکی چیست ؟ و کاربرد آن

کمپرسور دندانپزشکی چیست ؟

کمپرسور دندانپزشکی چیست؟ کمپرسور دندانپزشکی چه کاربردی را دارد؟ اگر شما نیز به دنبال پاسخ مناسبی برای سوالاتی از قبیل این هستید می توانید ما را همراهی نموده و اطلاعات جالبی را در این خصوص اخذ کنید. امروزه بسیاری از دندانپزشکان به دنبال پاسخ مناسبی برای سوال کمپرسور دندانپزشکی چیست؟ هستند تا از این طریق بتوانند یکی از مرغوب ترین و پرکاربردترین این دستگاه را تهیه و آن را در مطب خود مورد استفاده قرار دهند. وظیفه و نقش اصلی کمپرسور دندانپزشکی تامین و مهیا کردن هوای فشرده مورد نیاز در دندانپزشکی می باشد به طوری که بسیاری از کارهای مربوط به ترمیم و زیبایی دندان، نیازمند هوای فشرده می باشد که کمپرسور دندانپزشکی می تواند به راحتی این هوای فشرده مورد نیاز را تامین کند. توجه داشته باشید که استفاده از دستگاه های پمپ باد یا کمپرسور نه تنها در دندانپزشکی رایج می باشد، بلکه شما می توانید استفاده بسیار گسترده ی آن را در صنایع مختلف نیز مورد مشاهده قرار دهید با این تفاوت که کمپرسور دندانپزشکی از لحاظ ساختاری، ویژگی ها و توان خود ممکن است با سایر کمپرسورها فرق داشته باشد. کمپرسور دندانپزشکی، دستگاهی می باشد که نسبتا از اندازه و حجم بزرگی برخوردار بوده و به همین جهت قبل از خرید حتما فضای مناسبی را برای آن در نظر بگیرید. همچنین می توانید قبل از تهیه هرگونه کمپرسورباد دندانپزشکی در وهله اول اطلاعات مورد نیاز در خصوص ویژگی های آن را به دست آورید. ما نیز سعی داریم تا پاسخ مناسبی را برای سوال ویژگی های اساسی و مهم کمپرسور دندانپزشکی چیست؟ شما در این مقاله ارائه دهیم.

 

ویژگی های کمپرسور دندانپزشکی چیست ؟

حال سوال دیگر بسیاری از دندانپزشکان این است که مهمترین و اصلی ترین مشخصات و ویژگی های مربوط کمپرسور دندانپزشکی چیست؟ لازم است اشاره کنیم که کمپرسور دندانپزشکی از مدل بدون روغن هستند به طوری که شما در طول عمر مفید این دستگاه نیازی به روغن کاری آن نداشته باشید، چرا که قطعات این دستگاه هنگام طراحی و ساخت از متریال خاصی تولید شده اند. بدون روغن بودن این دستگاه سبب شده است تا در هنگام کار کردن صدای بسیار کم و حتی ناچیزی را تولید کند و این امر از اصلی ترین ویژگی های کمپرسور دندانپزشکی به شمار می آید چرا که بهترین گزینه برای استفاده در فضای مطب می باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به ارائه هوای فشرده تمیز و سالم اشاره کرد چرا که این هوای فشرده تماس مستقیمی را با سلامت بیماران داشته و بایستی از یک سری استانداردها پیروی کند. قابلیت جابه جایی و داشتن خدمات پس از فروش نیز از دیگر مهمترین و اصلی ترین ویژگی کمپرسور دندانپزشکی به شمار می آید و اگر شما نیز به دنبال یافتن پاسخی برای سوال ویژگی های کمپرسور دندانپزشکی هستید می توانید برای کسب جزئیات به وب سایت iranpump.comمراجعه نمایید.

اهمیت استفاده از کمپرسور دندانپزشکی چیست؟

کمپرسور دندانپزشکی بدون روغن

امروزه شاخه های علم دندانپزشکی بسیار گسترده و پیچیده شده است و روش های بسیار زیادی نیز برای زیبایی به وجود آمده است که دندانپزشک برای اجرای هر گونه روش زیبایی بر روی دندان های بیماران خود، نیازمند استفاده از دستگاهی است که هوای فشرده تمیز را ارائه دهد. از مهمترین این اقدامات دندانپزشکی می توان به یونیت اشاره کرد. همین امر نیز اهمیت استفاده از کمپرسور دندانپزشکی را افزایش داده است و سبب شده تا بسیاری از دندانپزشکان برای خرید و استفاده از کمپرسور دندانپزشکی، مطالعات و تحقیقات بسیار زیادی را انجام دهند تا بتوانند یکی از بادوام ترین و بهترین کمپرسور دندانپزشکی را خریداری کنند.

 

پمپ باد دندانپزشکی

قیمت کمپرسور دندانپزشکی: کمپرسور دندانپزشکی چیست؟

حال که برای سوال پمپ باد دندانپزشکی چیست پاسخ مناسبی را اخذ کردید می توانید به راحتی اقدامات مربوط به خرید را نیز انجام دهید و از فروشگاه آنلاین ایران کمپرسور بر روی یکی از مناسب ترین کمپرسور دندانپزشکی کلیک نموده و آن را در سبد خرید خود بیفزایید. برای آگاهی از قیمت کمپرسور دندانپزشکی مورد نظرتان نیز می توانید از همین وب سایت اقدام کرده و با توجه به بودجه خود، ایده آل ترین کمپرسور دندانپزشکی را سفارش دهید. شما می توانید قبل از خرید برند مورد نظرتان، نظرات و پیشنهادات سایر خریداران را نیز مورد مطالعه قرار دهید و از این طریق تصمیم گیری بسیار مناسبی را برای خرید کمپرسور دندانپزشکی اخذ کنید. 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hosein musavi

خرید کمپرسور دندانپزشکی

کمپرسور دندانپزشکی چیست

کمپرسور دندانپزشکی

آیا می دانید که کمپرسور دندانپزشکی با کمپرسورهای صنعتی چه تفاوت هایی را دارند؟ آیا می دانید که برای خرید یکی از مرغوب ترین این محصولات بایستی از کجا اقدام کرد؟

همانطور که می دانید بسیاری از تجهیزات دندانپزشکی نیازمند هوای فشرده هستند که معمولا این دستگاه ها هوای مورد نیاز خود را از دستگاه پمپ باد یا کمپرسور تامین می کنند. از طرفی نیز کمپرسورها دارای انواع بسیار متفاوتی هستند که برخی از آنها در هنگام روشن شدن از سر و صدای بسیار بالایی برخوردار بوده و مدل های بدون روغن آن نیز در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در حال حاضر توسط بهترین و معروف ترین شرکت های جهانی تهیه و طراحی می شوند و دندانپزشکان نیز می توانند با توجه به نیاز خود، بهترین این تجهیزات را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. لازم است بدانید که کمپرسور دندانپزشکی تفاوت های بسیار زیادی را در مقایسه با کمپرسورهای صنعتی دارند. شما نیز می توانید از همین فروشگاه اینترنتی ما (irancompressor.com)اقدام به بررسی هر یک از پمپ بادهای دندانپزشکی نموده و در خصوص هر یک از آنها اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید تا از این طریق بتوانید بهترین دستگاه را تهیه و خریداری کرده باشید. در ادامه مقاله سعی بر آن خواهیم داشت تا در خصوص ویژگی های این دستگاه توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

کمپرسور باد دندانپزشکی

کمپرسور دندانپزشکی

ویژگی های کمپرسور دندانپزشکی

همانطور که گفته شد، کمپرسورباد دندانپزشکی از یک سری ویژگی های بسیار خاصی برخوردار هستند که همین ویژگی ها سبب شده است تا میان کمپرسورهای صنعتی و کمپرسورهای دندانپزشکی تفاوت های فاحشی را مشاهده کنیم. از مهمترین و اصلی ترین این ویژگی ها می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

-         کمپرسورهای دندانپزشکی از مدل بدون روغن هستند.

-         طراحی بسیار خاصی دارند که مناسب استفاده در مطب دندانپزشکی باشند.

-        به دلیل کار کرد بدون روغن مانع از انتقال میکروب و آلودگی در میان بیماران می شود.

-         کم صدا بودن

-         ارائه هوای فشرده بسیار تمیز

-       بهینه در مصرف برق،طول عمر بالا

شما نیز می توانید قبل از خرید کمپرسور دندانپزشکی مورد نظر خود در خصوص ویژگی های فنی آن، اطلاعات مورد نیاز را به دست آورده و تصمیم بسیار مناسبی را برای خرید یکی از مناسب ترین و مرغوب ترین اخذ کنید.

خرید کمپرسور دندانپزشکی

امروزه بسیاری از دندانپزشکان به دنبال خرید و تهیه یکی از باکیفیت ترین دستگاه های پمپ باد هستند و برای این منظور نیز می توانند از همین وب سایت پیش روی خود اقدام کنند. شما می توانید تنوع بالایی از کمپرسورهای دندانپزشکی را از فروشگاه انلاین ایران کمپرسور مشاهدهکنید و با توجه به بودجه در اختیار خود بهترین آنها را تهیه کنید. برای خرید این محصول می توانید بر روی کمپرسور مد نظرتان کلیک کرده و آن را در سبد خرید خود اضافه نمایید. همچنین لازم است بدانید که حتما در هنگام تحویل سفارشتان آن را به دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه نقصی نیز با همکاران ما در تماس باشید.

کمپرسور دندانپزشکی ایران پمپ

خرید کمپرسور دندانپزشکی

نکات مورد توجه در خرید کمپرسور دندانپزشکی

افرادی که به دنبال خرید پمپ باد مورد نیاز خود برای استفاده در مطب دندانپزشکی خود هستند، می توانند با در نظر گرفتن یک سری از مهمترین و حساس ترین نکات مورد نظر، بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنند. از مهمترین و اصلی ترین نکات قابل توجه در خرید کمپرسور دندانپزشکی می توانیم به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

-         کیفیت هوا: هوای خروجی از دستگاه بایستی بالاترین استانداردهای بهداشتی را داشته باشد و تا از انتشار هرگونه بیماری و آلودگی جلوگیری های لازم به عمل آورد.

-         صدای کمپرسور: به دلیل اینکه مطب نیازمند فضای آرامی و به دور از استرس می باشد، بایستی صدای کمپرسورهای دندانپزشکی، پایین ترین حد ممکن بوده و آلودگی صوتی را در فضا به وجود نیاورد.

-         توان کمپرسور: از دیگر مهمترین این نکات، توان کمپرسور می باشد که بر اساس اسب بخار بود و به تعداد دستگاه های متصل شده به این پمپ بستگی دارد؛ که بایستی بیشتری توجه را به این امر داشته باشید.

-         میزان هوادهی: میزان هوادهی دستگاه مذکور بر اساس لیتر بر دقیقه سنجیده می شود و بایستی به اندازه ای باشد که هیچ گونه فشاری را برای دستگاه به وجود نیاورده و از طرفی نیز بتواند فشار هوای مورد نیاز را تامین سازد. 

در حال حاضر انواع مختلفیاز کمپرسور ها در بازار موجود هستند که شامل کپرسور های روغنی و بدون روغن میشوند.میتوانید با توجه به نیازتان انهارا انتخاب کنید.اما مهمترین نکنته در انتخاب کمپرسور دندانپزشکی ،گارانتی و پشتیبای از محصول میباشد.کمپرسور های دندانپزشکی ایتالیایی که دارای قیمت های بسیار زیادی هستند،اما به دلیل عدم وجود نمایندگی در ایران،قطعات یدکی به سختی پیدا میشود.پس چه بهتر که با توجه به نیاز،کمپرسور انتخاب کنیم که در صورت خرابی ،بتوان آن را تعمیر کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hosein musavi

نکات مهم در خصوص روغن کمپرسور باد

روغن کمپرسور باد باکیفیت و ویژگی های آن

روغن مخصوص پمپ باد

یکی از عوامل اصلی که موجب افزایش طول عمر کمپرسور باد از نوع روغن کاری شونده می شود. استفاده از روغن پمپ باد مناسب و با کیفیت می باشد. استفاده از روغن مناسب برای کمپرسور باد موجب می شود، که میزان اصطکاک و سایش قطعات کمپرسور کاهش یافته و در نتیجه عوارض ناشی از آن نیز به حداقل برسد. اما  روغن کمپرسورهوا باید دارای چه ویژگی هایی باشد، تا از کیفیت مناسب جهت استفاده در کمپرسور باد برخوردار باشد. روغن کمپرسور باد از پایه ی روغن های پارافینی تصفیه شده و مقداری مواد افزودنی با کارایی بالا تهیه می شوند. که مانع زنگ زدگی قطعات درونی کمپرسور و افزایش مقاومت آنها در برابر خورندگی می شود. یک روغن کمپرسور مناسب باید با هوای متراکم و دیگر سیال های درون کمپرسور واکنش شیمیایی نشان ندهد. و ترکیب و خاصیت خود را حفظ کند. به علاوه روغن کمپرسور باد لازم است خاصیت خود را در دمای بالا و یا پایین حفظ کند و عملکرد آن تحت تاثیر تغییر دما نباشد. همچنین روغن کمپرسور باید دارای طول عمر مناسب باشد به عبارت ساده تر مدت زمان زیادی بتواند خاصیت خود را حفظ کند. و موجب روانکاری قطعات درونی کمپرسور باد شود. یکی دیگر از مشخصات مهم روغن کمپرسور باد باکیفیت میزان مقاومت آنها در مقابل اکسیده شدن است.

روغن کمپرسور باد باید از کیفیت مناسب برخوردار باشد

روغن کمپرسور باد زمان و نحوه ی تعویض آن

زمان تعویض روغن کمپرسور باد به میزان کارکرد آن بستگی دارد. هرچند که بیشتر توصیه می شود، که زود به زود روغن کمپرسور باد تعویض شود، اما معمولا بعد از سیصد ساعت کار روغن کمپرسور عوض می شود. قبل از تخلیه کردن روغن در کمپرسور باد بهتر است پنج دقیقه کمپرسور را روشن کنید، تا روغن گرم شده و در کمپرسور به جریان در آید پس از آن درپوش مخزن را باز کنید. و چند دقیقه اجازه دهید، تا هوا وارد دستگاه کمپرسور شود. اکنون پیچ مخصوص تخلیه را باز کرده و روغن اکسیده و مصرف شده ی قدیمی را درون ظرفی خالی کنید. پس از اطمینان از تخلیه ی کامل روغن کثیف و مصرف شده پیچ تخلیه را محکم ببندید. سپس روغن مناسب و با کیفیت را درون مخزن کمپرسور بریزید تا زمانی که آمپر روغن عدد مناسب را نشان دهد. پس از اتمام کار درپوش روغن را ببندید. و کمپرسور باد را روشن کنید و صبر کنید چند دقیقه کمپرسور باد کار کند. اگر هیچ گونه نشتی در قسمت پیچ تخلیه و دریچه ی تعویض روغن وجود نداشت. شما روغن را به درستی تعویض کرده اید.

 

روغن کمپرسور باد با کیفیت رسوب نمی کند

روغن کمپرسور باد و نکات مهم آن

روغن کمپرسور باد مناسب می تواند، علاوه بر افزایش طول عمر کمپرسور هوا در کاهش هزینه ها نیز موثر باشد زیرا روغن مناسب موجب کاهش دما و یا گرمای کمپرسور باد می شود و به خنک ماندن دستگاه کمک می کند. حفظ دمای مناسب موجب کاهش میزان انرژی مصرفی کمپرسور هوا که معمولا برق و یا بنزین هستند، می شود. همچنین یکی دیگر از نکات مهم که هنگام استفاده از روغن برای کمپرسور هوا حتما باید مورد توجه قرار گیرد. اطمینان حاصل کردن از این امر می باشد، که روغن استفاده شده حتما مخصوص کمپرسور هوا است. چون دیگر روغن ها به خاطر افزودنی هایی که دارند، در دستگاه رسوب کرده و پس از مدتی باعث آسیب جدی به کمپرسور هوا می شوند.

در صورتیکه هنوز نمیدانید چه کمپرسور بادی مناسب شما است،پیشنهاد میکنیم راهنمای انتخاب کمپرسور باد را مطاعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
hosein musavi

نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد

نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد و مواردی از آن

کمپرسور باد ایران کمپرسور

رعایت مجموعه ای از نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد می تواند، به شما کمک کند تا از کمپرسور خود بیشترین بهره را ببرید و این امر موجب سود اقتصادی بیشتر شما می شود. زیرا در نهایت کمپرسور باد عمر طولانی تری خواهد داشت. و زمان بیشتری در اختیار شما خواهد بود. بنابراین آگاهی از نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد می تواند، راهکاری دقیق و درست برای انتخاب یک کمپرسور باد مناسب باشد. از جمله نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد مشخص کردن نحوه ی کار و نوع کاربرد و بکارگیری کمپرسور می باشد. زیرا همانطور که مطلع هستید، کمپرسور باد در مصارف متعدد بزرگ و کوچک همچون: کشتیرانی، صنایع پزشکی، کارخانه های تولیدی، کارگاههای صنعتی و تولیدی، کارخانه های خودرو سازی و... به کار گرفته می شود. بنابراین مشخص کردن این مهم که کمپرسور باد به چه هدف و منظوری خریداری می شود و در چه شرایطی به کار گرفته می شود می تواند، یکی از موارد مهم قبل از خرید کمپرسور باد محسوب شود.

قبل از خرید کمپرسور هوا به چه نکاتی توجه کنیم؟

اطلاع داشتن از مجموعه نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد نه تنها می تواند، راهنمای شما در انتخاب یک کمپرسور مناسب باشد بلکه مجموعه ای از مولفه را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد تا با کمک آن بهترین و به صرفه ترین انتخاب را داشته باشند. یکی از نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. مقدار فضایی است که شما برای استفاده از کمپرسور در اختیار دارید. زیرا کمپرسور باد در حجم و اندازه های متفاوتی تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین نحوه ی جابجایی و ثابت بودن کمپرسور نیز اهمیت خاص خود را دارد زیرا بعضی از کمپرسور ها به راحتی جابجا می شوند و بعضی دیگر ثابت بوده و جابجایی آنها نیازمند صرف انرژی و زمان بیشتری است. همچنین توجه به مخزن کمپرسور باد یکی از پر اهمیت ترین موارد قبل از خرید کمپرسور باد محسوب می شود. زیرا پر شدن مخزن کمپرسور باد مستلزم صرف زمان است. اگر مدت زمان طولانی قصد استفاده از کمپرسور باد را دارید. لازم است، کمپرسور های دارای مخزن بزرگ را انتخاب و خریداری کنید. تا جوابگوی نیاز شما باشد. شاید جالب باشد بدانید، که حجم مخزن کمپرسور هوا بر مبنای لیتر محاسبه می شود. همچنین توجه به سوخت مصرفی کمپرسور هوا نیز یکی دیگر از نکات کلیدی می باشد که هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرند. کمپرسور ها بیشتر با برق کار می کنند، اما در صورتی که به برق دسترسی نداشته باشید می توانید، از کمپرسور هایی استفاده کنید که با کمک موتورهای بنزینی کار می کنند.

 

عوامل مهم در حین خرید کمپرسور باد

موارد و نکات بسیاری وجود دارد، که به هنگام خرید و انتخاب یک کمپرسور باد مناسب باید مورد توجه قرار گیرد. تا کمپرسور بالاترین کارایی و طول عمر را داشته و پاسخگوی نیاز کاربر باشد. بنابراین نمونه هایی را از نکات مهم قبل از خرید کمپرسور باد که باید مورد توجه قرار گیرد، ذکر می کنیم.

  • قدرت مکانیکی موتور کمپرسور هوا بر مبنای اسب بخار HP
  • حجم جریان هوای تولیدی توسط موتور کمپرسور هوا بر مبنای CFM
  • فشار هوای تولیدی کمپرسور هوا بر حسب PSI
  • ظرفیت مخزن
  • کمپرسور تک مرحله ای یا دو مرحله ای
  • کمپرسور روغن کاری شونده یا خشک
  • و...  

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
hosein musavi